Crystal eye | Agenţie de graphic design, web design & web development

Blog / Citeste articol

 

Urmăreşte-ne pe

Ultimele noutăți

Categorii

Despre noi

Suntem o echipă de profesioniști care doresc să crească alături de fiecare proiect și dorim să ne îmbunătățim performanțele prin atitudinea proactivă în domeniul în care operăm. Suntem pasionați de sincronizarea brandurilor cu era tehnologiei de vârf, iar misiunea noastră este de a folosi toate resursele disponibile pentru a aduce inovația în brandul dumneavoastră.

Patru tendinţe de branding în 2018

Un logo nu este un brand în sine, ci este doar o siglă a brandului. Branding-ul include mult mai mult decât o siglă. Dacă se face bine, brandurile se conectează emoțional cu clienții pentru a crea relații de lungă durată. În ochii unui client, brandul reprezintă încredere, calitate și devine prietenul lui loial.Brandingul demonstrează personalitatea unei afaceri sau a unei organizații prin viziuni și mesaje puternice care îi construiește reputația pe piață. Expertul în branding, Alina Wheeler, afirmă: "Cum este perceput un brand afectează succesul său, indiferent dacă este vorba de un start-up, de un nonprofit sau de un produs". Branding-ul este o investiție și poate aduce un profit mare. Primele patru tendințe de branding pe care le vedem: 1. Culori Culorile de azi folosite de branduri nu sunt timide. Multe companii se întorc la culori primare puternice, în timp ce altele folosesc culori mai luminoase. Ar putea fi ceva despre economia îmbunătățită; culorile au devenit cu siguranță mai luminoase și mai calde. 2. Design Designul de logo, în special, a fost simplificat, construind imagini puternice care nu pot fi trecute cu vederea. Designul site-urilor web poate fi impunător prin utilizarea unor imagini convingătoare, un stil amplificat și o sensibilitate la elementele grafice care fac apel la publicul țintă. 3. Fonturi şi text Ca întotdeauna, fonturile sunt selectate pentru a participa la dezvoltarea vizuală distinctă, stilul fontului reprezentând mult mai mult decât cuvintele de pe o pagină. Fontul transmite emoțiile și stilul afacerii. Dimensiunea, spațierea caracterelor, culoarea și stilul artistic ridică simple cuvinte la logo-uri și branduri care atrag atenția audienţei. 4. Tipografie Ca și pe web, materialele tipărite au devenit mai complexe, ceea ce le permite clienților să înţeleagă un brand cu mult înainte de a intra în contact cu acesta. Corelaţia dintre Branding și marketing oferă o "conversație" mai amplă cu clienții iar contribuția lor combinată, spun povestea companiei și împărtășesc personalitatea acesteia.