Crystal eye | Creative Graphic & Web Design Agency

Blog / Read the article

 

Follow us

Latest posts

Categories

About us

We are a team of professionals who want to grow alongside each project and improve our performance through a proactive attitude in the field in which we operate. We are passionate about the synchronization of brands with the era of cutting-edge technology and our mission is to use all the resources available to bring innovation into your brand.

How to choose the right agency for your branding project

Ai decis că este timpul să-ţi creezi o nouă identitate pentru brandul tău şi dacă începi de la zero sau faci rebranding, alegerea agenţiei potrivite pentru proiectul tău poate fi de multe ori dificilă. Alege persoanele potrivite, cu un portofoliu solid, cu care poţi comunica uşor şi care înţeleg foarte bine cerinţele tale iar astfel, vei descoperii că rezultatul va fi unul satisfăcător şi productiv. Iată care sunt paşii care te vor ajuta să obți cele mai bune rezultate: 1. Înțelege de ce ai nevoie. Cercetează înainte de a începe. Analizează ce te face diferit, de ce clienții vor să colaboreze cu tine și forumlează mesajul pe care doreşti să-l comunici. Creează schiţe care să reflecte modul în care brandul tău arată şi se simte, deoarce toate acestea te vor ajuta să înțelegi cum ar trebui să fie reprezentată identitatea vizuală a brandului tău. Acest lucru nu înseamnă neapărat că nu ar trebui să asculţi un expert care poate vedea o modalitate mai bună de a comunica ceea ce vrei, însă definirea identităţii brandului înainte de demararea proiectului este esențială pentru ca totul să decurgă aşa cum ţi-ai dorit. 2. Abordează agenţii ale căror lucrări reflectă stilul pe care îl cauţi. Știu că sună evident, dar din păcate sunt mai mulți oameni nemulțumiți de site-ul şi identitatea vizuală a brandului lor decât oameni mulţumiţi de acestea. Cauza principală a acestor nemulțumiri este de cele mai multe ori alegerea persoanei nepotrivite. Un designer profesionist nu se angajează să facă o muncă de proastă calitate, este doar diferenţa de viziune care face ca lucrurile să nu decurgă conform cerinţelor tale. Este foarte important de ştiut că este responsabilitatea ta ca şi propietar de a alege doar persoane ale căror portofolii reflectă stilul pe care îl cauţi. 3. Identifică ce anume este important pentru tine atunci când lucrezi cu cineva. Trebuie să ştii că o să colaborezi mult timp cu acest designer sau agenție deoarce proiectele de branding durează întotdeauna mai mult decât crezi. Te simţi deranjat de oameni care constant te hăituiesc pentru informații? Sau ești mai structurat? Vrei să lucrezi cu cineva care respectă termenul limită? Analizează viteza de răspundere a potenţialilor parteneri de lucru, portofoliul acestora și felul în care ei te abordează, iar astfel vei obține o perspectivă clară asupra modului în care o agenţie este sau nu potrivită pentru proiectul tău de branding.