Crystal eye | Creative Graphic & Web Design Agency

Blog / Read the article

 

Follow us

Latest posts

Categories

About us

We are a team of professionals who want to grow alongside each project and improve our performance through a proactive attitude in the field in which we operate. We are passionate about the synchronization of brands with the era of cutting-edge technology and our mission is to use all the resources available to bring innovation into your brand.

What is branding and why do I need it?

Crezi că un brand este important doar pentru întreprinderile mari? Mai gândeşte-te. Branding-ul este esențial pentru toate întreprinderile. Brandul tău este ceea ce lumea din afară înţelege despre tine. Deși îţi poţi influența brandul prin logo-uri bine concepute, campanii de anunțuri, comunicate de presă atent elaborate sau servicii eficiente, în cele din urmă, acesta este ceea ce audienţa spune că este. Brandurile puternice sunt cheia loialității clienților și a vânzărilor mari. Revista financiară "The Economist" a raportat recent: "Brandurile sunt cele mai valoroase active pe care le deţin companiile." Brandurile puternice inspiră loialitatea și nu putem mereu să aratăm exact cum o fac. Branding-ul poate fi o sarcină descurajantă pentru întreprinderile mici și este ușor de gândit că brandurile sunt rezervate pentru nume mari precum Nike sau Coca-Cola, dar brandingul este de asemenea important si pentru o afacere mică. Iată patru motive pentru care brandul este important în afacerea ta: 1. Un brand te face să arăţi mai mare Dacă țipi "eu sunt vânzător mic", acesta este modul în care clienții te vor percepe. Branding-ul te ajută să îţi ridici afacerea indiferent de tipul acesteia. 2. Un brand construiește credibilitate Dacă vrei ca oamenii să aibă încredere tine şi în serviciile tale, atunci trebuie să îţi construieşti o imagine clară. Un brand bine conceput este la fel de important ca și perierea dinților înainte de prima întâlnire. 3. Un brand te face memorabil Ieşi din mulțime, în mod corect. Clienții tăi trebuie să îşi amintească de tine ca să te gasească. Dacă potențialul tău client ar căuta brandul tău pe Google, ce ar găsi? Identifică elementele afacerii tale care sunt diferite de concurenții tăi și prezentă-le într-un mod unic. 4. Un brand atrage clienți Când clienții înțeleg cine eşti și ce oferi, şansa ca ei sa colaboreze cu tine creşte considerabil. Când au încredere în tine și încep să te aprecieze, ei duc vorba mai departe. Adresează-te clienților pentru recenzii și recomandări. Construieşte-ţi brandul pe comentarii pozitive şi prin prezentarea clienților tăi fericiți. Dezvoltă-ţi mai departe afacerea cu campanii de marketing bine planificate și consecvente brandului, folosind aceleași culori, fonturi și aceeaşi identitate.