Crystal eye | Agenţie de graphic design, web design & web development

Blog / Citeste articol

 

Urmăreşte-ne pe

Ultimele noutăți

Categorii

Despre noi

Suntem o echipă de profesioniști care doresc să crească alături de fiecare proiect și dorim să ne îmbunătățim performanțele prin atitudinea proactivă în domeniul în care operăm. Suntem pasionați de sincronizarea brandurilor cu era tehnologiei de vârf, iar misiunea noastră este de a folosi toate resursele disponibile pentru a aduce inovația în brandul dumneavoastră.

Îmi creez logo-ul singur sau apelez la un designer ?

Internetul este plin de site-uri pe care se pot crea și genera logo-uri în mod gratuit, așa că este firesc să te întrebi “de ce aș plăti un designer grafic să îndeplinească această sarcină când o pot face singur?” Pentru a putea răspunde la această întrebare trebuie înțelese foarte clar atribuțiile și importanța logo-ului. Ce este un logo și la ce ne ajută? Pentru început, să ai un logo spune foarte multe despre afacerea ta, indiferent de domeniu. Cu toate că la prima vedere este doar un ansamblu de elemente grafice, în esență are rolul de a ne defini organizația/compania și de a contura identitatea vizuală a acesteia. Acesta reprezintă prima întâlnire a consumatorului cu brandul și știm cu toții cât de importantă este prima impresie. O companie cu un logo atractiv și puternic inspiră profesionalism, iar potențialilor clienți le va fi ușor să se identifice cu un astfel de brand, deoarece este în natura umană să apreciem ceea ce are un aspect plăcut și impunător. Pe scurt, logo-ul poate face ca imaginea brandului tău să fie un adevarat succes sau un eșec total. Ce îmi poate oferii un designer grafic? Munca unui designer nu este ușoară, iar persoanele cu expertiză în acest domeniu au ajuns acolo din câteva motive: sunt creative, știu cum să implementeze simbolurile, elementele grafice și culorile, dar mai mult, sunt capabile să rezume toate elementele de identitate ale unei companii în câteva ilustrații, astfel încât brandul să fie ușor de reținut și de recunoscut. Designerul are, de asemenea, capacitatea de a alege și implementa elementele de bază și de a le pune în evidență pentru a te diferenția de concurență. Să nu iei în considerare apelarea la un grafic designer pentru crearea identității vizuale a brand-ului tău pe motiv că poți face și tu asta, e ca și cum ai construi singur o casă fără proiect și autorizație. Da, este posibil să o ridici, dar cât timp va sta în picioare? Un alt risc pe care și-l asumă cei care aleg să facă această sarcină singuri este nesiguranța originalității logo-ului, care, dacă este “inspirat” din alte surse deja existente nu poate fi înregistrat, problemă la care nu trebuie să te gandești atunci când alegi să lucrezi cu un specialist. Concluzii Logo-ul este imaginea companiei tale și cum ai doar o singură șansă să faci o primă impresie bună, este vital ca procesul de creare a acestuia să fie executat cât mai bine și mai aproape de ceea ce vrei să transmiți potențialilor clienți prin brandul tău. Luând în considerare toate acestea, putem spune că apelarea la un specialist este necesară pentru a înțelege mai bine acest concept și de a avea toate șansele să atingi succesul în afacerea ta.